Bennetoft julfest!

Igar var jag med Iza, Jessica och Robin. Vi tittade pa film pa Izas! Det var jattemysig! De ar harliga vanner at mig :) Vi tittade pa en svenk film men jag kan inte kommer ihag vad heter den! den ar med nagon familjen som gora roliga grejer! en film som med tema -svensk humor men jag fattade allt :) eheheh :) det var jatterolig och jag alskade hakan bast :)

Nu har jag precis kom tillbaka fran familjen Bennetoft Julfest! klockan halv ett! Lordag den 20 December klockan 8 var jag pa glogg fest hos min van linns hus med hennes familjen! lillebror Ludvig, Catarina mamma och Hakan pappa! Det var min forst smak pa glogg och jag tyckte det var gott :) Jag ocksa hade mig knacka brod med gott ost och lissekatten och pepperkakor! Det var gott- tackar familjen Bennetoft! Jag ocksa gav dem deras julklapper som jag tror dem gillade :) Jag tror att hakan gillade honoms ni cigarr men det var tyvarr cholad ahah :) Jag maste lagga mig att imorgon ska jag till Stockholm att traffa mina utbysstudenter vanner for sista gangen:( vad sorglig den ar faktitskt att nagra vanner jag ska inte ser for lange... typ Stephanie som bor i Brasilien :( puss pa er!

God Natt och Sov gott alla

drom sot :)

nu kommer bilderna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0