december!

min julafton var det basta som jag tanlte det skulle var men jag tror kanske det var battre :) sno var helt faktastik :) det var jattekul och jag dromt faktiskt att det skulle bli det och dn kom! :) jag blev jatteglad :) min vardfamiljen staffansson - carro och dem ar jattesnalla och jag fick julklappar av dem! jag gillar dem julklappar sa jattemycket! tack snalla :)

julafton var det snoar och var vi ute och akte pulka ! det var coolt :) jatteroligt! :)

sen pa juldagen var jag hos familjen for middag ! vi drack glogg och at fisk ! det var mysigt ochcoolt! men de skivit pa min svenska flagga och blivit jag lite ledsen att jag ska aka snart! vi hade oss gott mat att catarina ar en bra cock :) vi tittade pa Pirates of the Caribbean III! Den film var bra faktiskt jag tankte att den skulle har varit overdriven men den  var inte sa :)

annandag var jag hos min familjen- gjort inte mycket.... var med carro forss efter maten kvallen! vi var ocksa med jeff och hans vanner och carro och hennes van elin fran uppsala var ocksa med! carro akte till osterrike idag att stanna hos en van och fester over nyar dit! det later jattekul:) vi tittade pa Batman! Jag tror att heath ledger ar laskig i den film!

nu ar det lordag! jag sag ida idag pa fika och gav henne julklappa ! nu ar jag med elin och vi at middag! den var jattegott :) lax! okej nu ska vi tittar pa teven! hejda

puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0