Goteborg ar jattemysigt!




jag alskar stockholm men goteborg och stockholm har manga grejer som ar olika. tillexempel Stockholm ar kungenslottet som jag kan alltid tittar pa men goteborg har annan kann till det.... jag tror att Goteborg ar lugn. Manniskor ar trevliga och hjalpsam! jag kopte mig stuvlor som jag letade efter! jag ar nu fardig med alla julklappar som kanna skont faktiskt! linn- du var intelatt att kopa for! men men! den bild- har ar fin och jag tycker att vi hade oss tur att det var inte grott med mycket moln! vi hade oss blatthimmlen! som var fantastisk! nar jag ser goteborg faktiskt jag kommer pa Geneve i Schwiez! dar ocksa finns sparvagen och bussen sa det kanns ganske de samma! men men norrstan och Archaden och Avenyn var SPLENDID! OJ OJ OJ VAD COOLT SHOPPING DET VAR I GOTEBORG!

NU maste jag lagga mig! men inan det ska jag prata med min vardfamiljen att jag har inte sett dem for tvadagar! hej pa er! ahah

puss& kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0