Helg! 5& 6 December

Nu pa helgen har jag varit hemma for mest! jag lagat mat for familjen staffansson pa fredag och det var gott tyckte dem! jag lagat paprika med ris. alafall! det var okej fakitiskt jag har gjort battre men anda dem at den! pa lordag hade jag en sovmorgon! det var skont! efter frukost typ klockan tolv eller nat! de samma fran imorse aha! jag akte med bussen till iza i forssjo! vi at sa mycket ! men yum yum var det skitgott tyckte jag! jag lagat mat fran min bok jag fick fran familjen bennetoft nar jag bodde dit i mars! det var brysselkal, med linser, avocado, rodlok, och jag ocksa hade mig oliver, pesto, med fullkorn brod som jag hade in ugn. det var gott! jag tog godis ocksa till iza och dem var ocksa goda! iza gillade dem! efterratt var bar med lite saffron kakor. jag gillar inte riktigt saffron faktiskt men jag blandade honung med den som izas mamma hade bakat och det var faktiskt gott med bar ocksa! jag ocksa hade mig lite fil med mina bar! det combinera var faktiskt skitgott! i tittade pa hairspray som jag hade fran australien.den film ar ganske cliche! men men iza skrattade mycket sa det var bra :) efter den tittade pa britney spears documentary! jag tycker nu snyd om henne! hon har en jobbigt liv! allafall uffe- snall man hamtade mig fran izas och sen sovat jag till 10:00! det var underbart! nu ska jag organisera min julklappar!

Jul onskelist!;
en klocka- svart tycker jag men jag kan inte bestamma vilken jag vill har!
svensk grejer- typisk svensk som jag ska kommer ihag min tid i sverige
kanske en svensk bok men det ar jobbig att tar med pa flygplanen!
halsband - svart,(favorit farg just nu:)  eller silver(inte guld)
orahanger
 armband
alla smycken gillar jag faktiskt!
stuvlor som jag har sett pa skolan! ahaha :)

puss och kram 

rosie :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0