jag och meghan fran nykoping fest torsdag den 18 December


vad trakigt vader det ar justnu! hemskt!

jag vill gora nat med mina vanner ikvall bara att jag kanna lite ledsen! hoppas att dem vet det! att jag komma saknar dem mycket :(

Nu har jag precis kom hem fran skolan och ska snart somna men jag tankte att ladda upp bilder pa bloggan och facebook! Det ar min va Meghan Madden som ar ocksa en utbysstudent  fran Australien och bor i nykoping! Hon ar sahaftigt! jag alskar henne mycket och komma saknar henne tusen mycket! Hon var roligt igar nar jag sovatkvar hos henne hehe :) Festen hade den en tema UNDER THE SEA hon var en 'lifeguard' eller raddavakt! hon hade pa sig kortbyxor, en tshirt och flipflops! hon ar samodig! jag undrar henne for att det skulle har varit skitkallt! vi kom hem igar typ 3 och at frukost sa sovat till 7 och sen akte hem pa bussen till katrineholm sa att jag skulle mote klassen klockan tolv! Det var inte roligt!! men me jag leva bara ett gang! ahehe :)

Jag var inte sapygg nar jag traffade mina vanner iza, elin och jessica pa linas! vilken tur var det att jag kom till linas ! jag visste inte att dem skulle har varit dit men jag behovad en storlatte!! var faktsikt tillfallig! :) ehehe skolan var rolig faktiskt for min sista dag! jag kannst lite sa dar! jag vill inte vet att jag ska aka snart! jag vill inte komma pa skolan att bara halsa pa mina trevligavanner de samma som vanligt! det kanna jobbigt! allfall vi spelat lite spel med varan larare Fredrik ! och ocksa kastade papper till papperskoren ahah det var coolt heeh :)

Nu kommer mer bilder! puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0