Akte till SCHWEIZ!

Nu ar jag tillbaka fran min resan till SCHWEIZ! min kusin Bella bor ditt med sin pojkevan som jobb for  World Economic Forum! United Nations nagonting! De bor i stan och har en fint lagenhet! Jag kunde se Alpiner fran min fonstret! Det var kul! Jag gick till United Nations och till Botantical Gardens, World Trade Organisation, Red Cross Museum och mer! Hade vi fint vader pa torsdag men inte pa onsdag! oj nar jag kommit till Genev hade vi regn men pa torsdag var det vackert vadret! Min kusins pojkevan var inte dar att han var i turkiet pa business! Vi tag det lungt till exemple at sushi och manga croissant fran bagery! yumm:) Jag gillar kaffe ocksa men hade vi en lite problem att manga ganger hade jag en espresso att kaffe latte ar jatte ovanligt i Schweiz tyvarr! men men drack jag te istallet! Mat i Scwheiz var gott att det var manga att vi tva kunda val fran! pa fredag - Halloween at vi pa en italiansk restaurangen. Atit jag knochi som ar min favorit italiansk ratt! Det var gott med glass roda vin!

Lordag var vi hemma och trott sa ade vi hemmamiddag! hela resan gickt fort! nu ar jag hemma och det kanst som jag har inte varit borta for lange! Det ar mycket kallare i Sverige an i Schweiz! Schweiz var 8 grader men det ar 4 bara idag for hela dagn! Nu ska jag lasa min bok! puss~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0