Det ar snoar!

Idag var jag hemma darfor mina klass jobbet pa dera UF projekt men men det var okej att Carro var ocksa hemma sa jag var inte ensam!

Jag last min bok av Astrid Lindgren! Min favorit ar Kajsa Kavat hjalper Mormor! Det ar jattebra! Anda idag var spannade att det snoar nu! jag tror att jag ar kar i sno! ahah jag alska sno mycket! jag vill gora nan snoangla nu! eller aka skidor! jag kan inte vanta att aka skidor men jag gillar inte att aka skidor nar jag kan inte ser nagonting i fram mig! istallet gillar jag att aka nar sol skiner! eller hur?!! Nu kommer bilder !... puss pa er!

i helgen skulle har akte till stockholm men nu ska jag stanna i Orebro tycker jag till Sondag fran Fredag i stallet. Det var snyd att min van kan inte hinna traffa mig! men kanske pa den 10 december i stallet! nu ska jag lada upp bilder av sno~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0