En jattebra i dag!

idag var en bra darfor att  jag VG+ i Svenskan Nationellaprov del A! Det var jattebra gjort sagt min larare Anna-karin efter lektionen! Hon sade att det var intressant och att hon var imponerad pa mig . Ocksa att jag har lart mig sa mycket svenska i bara nio menader! hon sade ocksa att pa onsdag ska jag bli ladat! nu plugga jag for min annat nationellaprov pa onsag! Ar jag nervos att jag ska sova formycket och inte komma till skolan pa tid! mEN MEN INTE MYCKET NU KAN GORA!

Efter skolan var jag pa friskis :) DET VAR ROLIGT!sen gick jag hemma med Inga-lill och Carro. Vi ATIT strax efter halv atta. lasagne! yum yum yum nastan min favorit ratt att inga-lill brukar gora! det var skitgott! :) jag at jatte matt! jag fick en preesent fran dem tre! blommor! de ar sa fin! jag ar jatteglad! De ar sa trevliga! jag gav de en vaxljus! som var rosa! i en form som en hjarta! De gillade den! Vad bra tankte jag! Idag var en fin dag! jag gillade den! men tyvarr var det regnar! hoppas att imorgon fa vi alla har battre vader! sov gott! puss och kram

Kommentarer
Postat av: carro

Du är så söt!! och det var riktigt bra gjort på svenskan!

2008-11-10 @ 21:31:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0