Familjen Bennetoft hit for middag!

Mycket Sno kom till mig pa sondag efter middag :) Det var skitbra att ser den :) Jag forsokte att tar bilder men det gor inte! :( men men jag stod  utanfor med min tungen ute och hade nagon sno i munnen :) jag vill aka skidor nu !!! tyvarr att det var ingen pa marken! men men det hoppas jag ska kommer!

Igar hade vi familjen Bennetoft hit for middag! Linn, Ludvid, och Catarina. Hakan tyvarr var i Italien sa var inte hit men ska jag traffas honom annangang!

De kom hit klockan sju och hade vi Lax, potatis med sallad :) Inga-lill lagade mat. Jag tankte att jag skulle har lagat men men hon ar duktig sa lamnade jag det for henne:) ibland tycker att det jobbigt for henne att lagar for mig darfor att jag en vegetarian! men men hon ar sa trevligt att gora nytt grejer hela tiden. Hon ar arlig sa jag forsoke att var lat som mojligt! :) Det var en jattemysigt middag och tankte Inga att de var trevliga! Hon ocksa sa att det var en bra ideer att har dem hit!

Idag ar det Mandag och har vi fint vader :) INGEN MOLN!! yes! Men fan ar det kallt ute!! Nu ska jag cykle till skolan! Jag nu prata med Angelica som ska kommer hem pa torsdag den 27 november !! nasta vecka ska vi alla staffansson familjen kora och hamta henne!

Nu har vi officiallt! planerat till aka till Salen och var ditt for min fodelesdag (NYARSAFTON) jag ska fyller 19! hoppas att ocksa fester ditt ocksa :) jag vill har sno! och aka skidor for min fodelesdag! vad roligt och underbart det ska bli:)


Puss pa er! vi ses sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0