Har vi fikat! Det var jatte mysigt!



Har ar vi pa en kaffeaffaren i stan! Det var bra att de forstod mig nar jag fragorad for en re'verse som betyder en latte!Det tror jag! manga i Franska och sen de samma i Schweiz drycka bara espesso utan mjolk! usch! vad ogott! jag ska alldrig gillar den! anda! har satt vi for tva timmer! laste jag min svensk bok och bella last sin fransk bok! det var skont att tar det lugnt bara i Geneve! Nu ar jag tillbaka att skola och lite streesad att nasta onsdag har jag min svensk prov som jag vill gor bra!

idag fick jag en sms fran mamma i australien pa svenska! oj oj da det var roligt och ganska konstigt! men anda ar jag stolt och imponerad pa min mamma! nu ska jag lasa min bok och lagga mig! jag ar jatte trott! :) puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0