Lordag**** DEN 15 NOVEMBER!

idag vacknade jag upp halv elva efter mitt natt ute. jag var lite trott. jag var inte pa friskis! At jag frukost halv tolv. Pratade med Inga-lill och sen gick till Fias hus! Vi pratade om hennes engleskan projekt pa advertising reporten. hoppas jag att jag var nagon hjalp! det ar jobbigt tycker jag. vi tittade pa film och teven och sen at jag middag hos fia och sina familjen! per, lotta och filipa! de ar jattetrevliga! :) roliga ocksa :) efter vi tittade pa Sex and the City jag var skittrott! jag gick hem och somnade.... till nu tio! jag har precis at frukost. min musli och  youghurt! jag alskar yoghurt :) inget kaffe! jag ska spara den till fika tid klockan tolv nu ska jag prata med mina systrar. De skulle har varit pa skype en halv timmer redan men de ar inte! :( anda ska jag vanta !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0