ondsag den 26 november!

IDAG VAR EN SKON DAG!

jag vaknade upp typ tio. At en yummy frukost! med musli och yoghurt, kiwi! de samma som vanligt :) och sen last jag tidning! det var mysigt! :)

sen gick jag till stan med uffe och at lunch pa coffee house! det var ocksa mysigt och tet tycker jag var gott! jag hade mig en sallad med rakor! och baguette! det var gott med pesto sauce/dressing! efterat gick jag till ninas kamares och kopte jag julklappa for sondag...efter gick jag hemma! last boken- jag, slaven ! den ar okej... lite trakigt faktiskt men men ! bra anda! sen gick jag till friskis! traffade iza! pa friskis var det kanske pinsamt nar min mobil rang och nagon sa kanske ni maste stang mobilen av nar ni kommer inne! det var  otroligt pinsamt! jag sa att den var inte min! usch! anda  fick jag en mobil missat samtal med inget nummer pa. den var ganske irritatande att jag vill vet vem det var! Allafall ar jag hemma och precis nu ska jag ater middag! vi ses !

imorgon ska jag hamta min vardsyster Angelica som kommer precis hem fran sina resan i Ny Zeeland! Hoppas att det blir bra! jag ar lite nervos! men jag tror det bli sakert bra! hon ar ju trevlig! hoppas att hon gillar mig :) jag bor i hennes rumm sa hoppas att det gor bra!

idag fick jag ny blommorna fran inga-lill! jag alskar min vardfamilj :) de ar satrevliga ! crazy ar ju gullig och uffe, inga och carro(min ju svensksyster) ar harliga :)kram pa er! tack sa mycket xxx

puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0