Pa Fredag i Stockholm och sen pa lordag och sondag i Orebro!


Pa Fredaf gick jag forst till Stockholm och besok mina vanner som kommer ifran Australien, Min van som ar pa vanster sida som mig han heter Sam Austin och bor i Stockholm med sin ny barn ( han holla henn) Emmy Johanna Austin och sin fru Anna (Hon kommer ifran Sverige!) Vi at sushi pa en trevlig resturangen och sen gick for promenad var jag kopte blommoner for min mammavan som har inbjudan JAG OCH CARRO TILL NOBELPRISET CEREOMY ONSDAG DEN 10DECEMBER! vad harlift eller hur!!! Torsdag for ocksa en bra dag for mig att jag fick acceptera i till universietet och snart maste jag skicka min uppsatts till dem! Jag var jatteglad att jag fick inbjudan till nobelpris cereomy ! Det gjorde mig hoppa upp och ner! Det var crazy!!! :)

Efter jag sag mina vanner i Stockholm gakte jag med tag till Orebro att besok mina vanner Belinda och Erika fran Nya Zeeland som bor ditt. de ar ocksa utbysstudenter med Rotary International!!! De ar jatte trevliga och snalla vanner! jag kommer att saknar dem mycket :( Vi gick direkt till thaimat restaurangen i Orebro och at mycket gottmat! Yummy!Efter gick vi inte ute pa stan men hemma hos Erika! Det var mysigt att ta det lugnt!

Pa lordag gick oss upp 11.30. At frukost och sen akte till Karlskuga var Belinda bor! Jag kalla henne Belli!!! hon ar en jatte rolig tjej och vi hade oss en coolt och roligt natt igar:) Forst gick vi fran hennes hus som ar direkt pa sjon i karlskuga till sin kompis som hade en jacuzzi! Det var jatte mysigt och skitcoolt tyckte jag! Efter vi gjort den och jag sag var LARS FRAN IDOL  bor nanstans vi gickt hem at oss lax for middag och drack oss voda och olika mixa drycker! dem for gott men efter var vi lite fulla tjer! Belindas vardbror gav oss en hiss till statt hotellet nightclub! det var jatte roligt och jag kommer saknar mina vanner mycket :) det var colt att dansa mycket hos dem och ocksa med annan person....

Nu ar jag hemma och har precis at en rakor paj for middag bakat av Inga-lill!

puss & kram rosie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0