mammas brollop :)

pa lordag var det mammas brollop och alla var jatteglad men det var faktiskt regn hela dagn men nar vi hade oss ceremoni var det fint vader! min mamma tankte att allt var bra och alla trodde att hon var jattefin! mina syster var ocksa fina! jag hade mig det kanon och hoppas att alla mar bra i sverige! jag saknar er mycket! hoppas ni gillar brollopet bilder :) puss o kram
 meredith, jag, helen och elizabeth

jag och min mamma!!!
fin klanning min mamma hade pa sig! min mamma faktiskt valde min klanning ocksa :)
john ( min styvpappa!!) och jag ! den bild var fran nar vi var pa middag kvallen innan brollopet! fredag! direkt ifram stranden var restaurangen ! det var kanon  och skitgott plats och mat:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0