pa universietet!

jag och anna. min ny kompis som bor nara mig i dorm! college hus! hon ocksa ska lasa de samma sak som mig. hon ar jatte roligt! jag har traffat manga! alla ar snalla, nagra ar konstiga men manga ar ju trevliga! ahaha jag hade det ra igar och idag ska jag inte gar ute! jag borjar lektioner pa mandag! jag langtar efter gora nagot intressant! hoppas alla mar bra. puss

jag och edwina, en andra tjejkompis som jag har traffade har pa universitet. vi hade oss en ' DRESS UP' kvallen. som man maste vara en nerd och ser jattekonstiga ut. jag hade pa mig jattehogt kortbyxor! ahah jag sag lite ful ut men allafall alla sag det sa det gjorde ingenting. vi dansat mycket!
hon ar jatterolig:) hon ar kanon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0