Torsdag...

idag sag filmen som heter 'HES JUST NOT THAT INTO YOU' och jag gillade den mycket. det var pinsamt lite gran men anda bra! efter kom jag hem och nu plocka jag fram grejener som jag tar med mig till Universitetet pa sondag. jag ser fram emot den men mycket for att prata till iza pa lordag klockan 18.00.

igar var det underbart att traffa svenska kvinnor som bor i sydney. jag glomde att saga den forlat. haah men jag traffade nagra som ar aldre an mig men anda jag tranat mitt nytt sprak! det var coolt och de sa att min svenska var bra. jag blev jatteglad och helt knappt efter! aha min mamma gav mig te sa att jag blev lugn! jag vet nu hur mycket jag saknar att prata svenska aha !

nu maste jag gar att tar hand om barnen !

puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0