universietet!!!

nu ar jag pa universitetet och det ar kul att traffa nya manniskor, fester och bara har det bra ! jag har varit har for tva dagar och ar mycket trott! jag har fatt nya vanner som jag hanga med nu for nastan hela dagn! idag har jag manga mote och ska inte far mer timme sov! jag laggde mig typ 3 och nu ar det 7 och vi hade oss frukost precis. min kurs ar bra och igar traffade jag min larare som ar snall och inte snygg! han ar 60 nagonting ahah! vi hade oss disco fest igar!! det var coolt! jag hade det roligt och mina nya vanner edwina och hayley dansat mycket till whitney houston! min favorit sang nu ar 'use somebody' av kings of lyon! alla maste lyssna pa  den! den ar bast! nu maste jag ga och hamta edwina fran koket! puss o kram

jag maste betala nu for internet sa forlat mig om jag inte skriva pa bloggen for nagra dagar!

jag saknar ni alla och hoppas ni mar bra !

ha det bra pa sportlov!

puss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0