universitetet

allt ar kanon! det bast tid ha jag haft har pa universietet och traffade manga som ar jatteroliga! nu plugga jag och ar nervos att gora nagonting fel i kursen! jag vill inte far -G eller nagonting och ska har prov varje vecka i economi. jag maste plugga nar jag komma tillbaka till mitt rum. menn det ar ju jobbigt nar mina kompiser ar nara till mig och vill festa! anda ska jag aka hem till sydney pa torsdag! meredith ska fyller ar och har 21ar fest pa fredag! jag maste missa en lektion men jag hoppas det ska blir ok med larare! hoppas alla mar bra ! skanar er mycket och vill prata svenska.

jag traffade en kille faktiskt som ska aka till sverige i augusti aha ! smavarlden! ahah

puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0