YOGA ........

igar var jag pa YOGA! JAG ALSKAR YOGA!!! vi var i ett jattevarmt rum och sen hae oss 75 minuter med yoga instruktor. dar var typ 35 mannsikor i rummet och jag var helt svettig over helakroppen. alla manniskor blev svettig eheh men efter yoga madde jag skitbra:) jag tror att alla maste gora yoga darfor att man blir sa pigg  fran den! nu ar tisdag och i har oss reng! forsta gangen som jag har haft regn i en manad och hatar den! jag hatar regn men jag skulle saga nagonting positivt darfor att min "ZEN" som de  yoga manniskor saga ar positivit och allt ar bra for mig pa jorden! aha jag later konstigt hehe! mamma och jag ska nu kora till nagon kaffestallet och fika! puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0