Canberra med mormor och morfar

nu ar jag i canberra med mina mormor och morfar. de mar bra men morfar har en sjukdom som heter parkinsons disease och ar mycket sjuk. min mormor ar nu alltid nerovs om morfar. morfar sova mycket men var intressant pa min nobelpriset cemreoni grejer om jag visat honom och gav honom chokolad som jag fatt. igar var det mycktvarmt typ 40 grader och vi alla stannade inom hus. det var forvarmt att gora nagonting och jag somnade tva ganger i dagn. jag madde inte sa bra igar. idag ar det battre med 30 grader bara sa nu ar alla gladje:) min mormor ar ut just nu och forsoka att kopa en ny tv att dera sista var sonderad efter mycket regn eller nagot. i canberra kan man gora inte sa mycket och dar ar ju inte sa manga manniskor som det finns i sydney. man kan cykle mycket har och riddarhastar. jag vill garna riddar igen snart!!! 

jag ringte min kompis idag som heter hannah. hon har varit ocksa borta i europa och sen tanzania och sen akte skidor i schweiz. hon kommit tillbaka igar och ar mycket trott. jag forsokte att fraga om imorgon men jag tror att det ar hemligt att hon visste inte vad hon ska gora imorgon nar jag fragat 'vad ska du gora imorgon'... det var tur att jag inte fragat henne om sin fest ahaha men men da ska det bli en stor overraskning for henne :) va spannade tycker jag :)

jag saknar alla varje dag och langtar for ni att komma halsa pa mig :) hoppas ni mar bra. 

puss& kram 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0