i Adelaide med min syster meredith aka Melly ( jag kalla meredith melly)

over  fyra dagar har jag varit i Adelaide med min syster meredith. meredith har varit i Adelaide for tre manader efter hon fick stupendium att studera eller research nagonting dar. det var skitvarmt och jag hatade det! men men inte allt var varmt. det var over 35 varje dag och jag var helt svettig hela tiden usch va akligt det var! men men det var spannade att vesok min syster som jag har inte sett for sex manader. det var lika som jag har inte varit pa andra sidan jorden att hon och jag pratade till verandra som vi har for alltid. det var mysigt hela helgen! vi sag FILMEN AUSRTALIEN UNDER SJARNAR I OPPETBIO! DET VAR SKITKUL! Nicole Kidsom tyvarr var vardlos skadespelare och jag tankte hon var trakigt men men hugh jackman gooo va snygg han ar! allfall vi hade det bast dar :)

melly halsa sagott ;)

pa mandag var det Australiens Nationaldag och 40 grader! det var hemskt faktiskt och jag fatt on i hela kroppen som jag var pa cricket match. det var ok men vi spelat jattedalig! men men sydafrika ar battre an oss :) cricket match forsatta for typ 6 timme  men melly och jag stannat till typ 345 och det borjat typ 145 eheh. men men efterat melly och jag drack mycket vatten och tittade pa tennis pa teve! det var roligt och efter gick vi pa restaurang som var jattemysig och skon! jag alskade min cocktail :)

idag kom jag hem och det var en tjej som kommer ifran kanada i mitt hus. hon ar i Australien bara att resa rund! men hon var inte ensam i borjan. hon har varit med en kompis men nu ar de i brakat ellernagot sa hon ar ledsen och ensam. hon ar ju snall men vi har mycket att gora sa jag kanna liteotrevlig nar jag saga att jag att med en kompis. hon ar typ 21 men men jag vill ju att ger henne en upplevese att hon kan komma ihag och ju trivas det bra i Sydney. Jag att forsoka att gor den allfall!

Blackie var glad att jag ar tillbaka och pyggare an hon brukar ar. imorgon ska jag tar henne ute for en svang. kanske till stan till supermarket med katie( tjejen fran kanada) sa den ar min status (jag vet inte vad heter den pa svenska forlat mig) som nu! hoppas att jag kan faktiskt prata med elin, och de pa skype pa helg! jag ska var barnflicka pa lordagkvallen men kan kanske gor den efter! men hoppas det allfall! jag hoppas det garna :)

saknar ni alla

puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0