idag lekade jag i poolen :)


idag var det nastan 30 grader och jag var hlet otroligt svetti och ackligt! jag hatar att vara savarmt och gillar battre att vara kallt! ajg hatar att sitta med en klanning pa och var svetti... den i bilden ar min pool! det ar 21 grader varmt och idag har jag varit i den for typ 3 timme nu ar jag hungrig. imorse var jag med mamma pa stranden och vi sam dit ocksa. sen var jag med min van eliza som ska kora till canberra sa vi traffade for en smoothie dar nere. det var gott:) jag tankte pa min smoothie poa linas coffeestallet och blev lite ledsen. linas var fakitskt battre men i australien ar dem dyrar! nu kan jag kopa en for 5.50 dollars som betyder  nastan 30 kronor. den var inte bra tyckte jag! men men hur grejer forandra! sen ska jag traffa min granne for en drick. vi ska tittar pa solnedgang idag tillsammans. han har tre barn och en fru och dem ska ocksa vara med. han har hjalpte mig mycket med universitetet grejer och jag vill vara som honom nar jag ar vuxen och far ett jobb somhan har! vilken spannade jobb han har! han resa overhela jorden hela tiden och den ar vad jag vill gora men men jag hatar att flyger men det ar okej nar jag vet vad vanta for mig for andra hallet ahaha !

jag hoppas ni alla mar bra och jag saknar mina vanner mycket. jag vill bara kramar alla. nu tittar jag pa sunes jul som iza sa var pa youtube. jag tittar pa lucia som ar roligt! 

 massa kramar pa er


Kommentarer
Postat av: Fia

Åhhh, jag saknar dig!! Jag vill komma till dig, nuuu!!

2009-01-14 @ 11:21:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0