Iza och jag ! grattis alskling! :)


vad sot du ar min alskling iza :)jag ser konstigt ut! aha
Iza fyllad 18 igar och jag var med henne och sina famijen igar! hon hade en bra dag hoppas jag :) Det var roligt :)
Hon fick manga finapaketer :)
 
jag och bigguns(izas mamma) men aka Gamla gumman for mig ahahahah :) hon hade lagat jattegott mat! tack sa mycket :)jag komma saknar dig med :(
kram pa dig




jag och gamla gubban! den frosta gangen jag traffade lars izas pappa alla kallade izas bror jocke lilla gubban sa jag tankte jag skulle kalla lars gamla gubban. han tankte det var saorligt att han ramlade over stolen som han satt pa! de alla skrattade pa mig :) den forsta mote var bast :) jag komma saknar dig gamla gubban! tack for allt och jag ar sakert komma tillbaka att halsa pa dig! kram pa dig fran mig :)

puss& kram

IDAG - LORDAG DEN 3 JANUARY 2009! gud tid gar for fort! jag vill inte aka hem men jag vet att jag har mindre an en vecka kvar i sverige! idag gav jag inga lill ett kort som sa hur tacksam jag ar for allt som de har gjort for mig.. jag verkligen vill inte aka ifran sverige! Sverige har blivit mitt hem! jag maste saga att Sverige ska alltid halla en plats i mitt hjarta!xxxxoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0