Lordag den 3 January &Sondag den 4 January 2009 --> mina sista helgen i Sverige :(

lordaag---> gick for promenad med kara jessica och lillagubban crazy! han ar helt galen for snon ahah :)

 och sen hade jag fika med jessica, elin och iza hemma hos mig :) det var jattemysigt:)

sen var jag och iza, elin hos linn bennetoft hem hos henne :) vi kopte oss thai och at den hos henne:) jag hade mig rod curry som var jategott! vi pratade mycket om allt och kort hem typ 2330. det var jatteroligt! tack sa mycket lin for 19aring fodelesdag present! jag ska tittar pa sven svensson nu :) jag alskar dem ahaha

nu ar det sondag och jag har inte gjrt sa mycekt. hade jag en sent frukost hos familjen och elin som ar carros van fra uppsala! carro har kom tillbaka fran Osterikke! hon hade det jatteroligt att jag har hort mycket om deras adventyr ahah :)
pa efter middag var jag hos min kara van ida walderlo! hon var hem hos mig och fikat! jag kanna jatte otrevligt att jag var lite upptagit! jag har mycket att tanka pa nu att jag var helt borta hela tiden! forlat mig ida! hoppas att du hade det roligt allafall :)

nu ar jag i mitt rum och har precis at middag! det var skitgott pasta med gronsaker i nagon sauce som ar nytt och var jattegott! tackar for maten ingalilleheh :) jag ar duktig att ata din mat ahaha

imorgon ska jag borjar att baka kaka ! 4 kaka ska jag baka ahah :) lite jobb ifram mig nu! men det lugnt jag ser framat den:)SOVgott och drom sot mina vanner :)

puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0