Lordag.jag var ute pa fest

igar var jag hos hannah och mina vanner som jag har inte sett for ett ar! det var jattekul. alla jobba mycket och nagra hade varit borta typ alice till USA, Hannah till Tanzania, Heather till London och Belgium och Lindsay till Vanuatu, De andra lasa nagonting pa universitet och resa inte hehe ! det var coolt att fraga vad de gora och har gjort over ett ar! manga hade inte gjort sa mycket men manga hade gjrot mycket ocksa:) efter middag och manga drycker pa hannahs var akte vi med hannahs pappa till stan... till natclubban som heter CARGO BAR! Dar var det manga manniskor och det var en 30 minuter som vi vantade utanfor som var trakigt men roligt inne som vi dansat mycket till olika musik typ whitney till disco tech ocksa. klockan tre kom och vi tankte och fick en taxi hem. idag var jag upp klockan7 och heather kort mig hem. heather komit inte till nattclubban sa var inte full da. imorse -sondag var jag ute pa cafestallet for BRUNCH med minafamiljen och johns andra dotter Genevieve. den namn ar fin tycker jag. den ar fransk anda hon ar forlovat och jattelycklig med sin pojkvan ahah:) storring pa finger ahah

nu kommer nagra bilder fran igar :)

manga av mina vanner fragat om ni alla och jag blev lite sorglig att ni kunna inte traffa de med men men de ocksa tanka det ar ju spannade att ni ska komma halsa pa och sen traffa de snart :)

puss o kram
 
hehee den har ar min van hannah var har varit i tanzania, schweiz och england over aret ! hon ar jattekul och roligt :)i bilden ar det prudence - borjar fran vanster och sen komma ash som ar roligt och alltid gora nagonting sant i bilderna :) ahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0