mandag

nu ar det mandag och jag ar i Australien och det kanns heltkonstigt och jag prata engleska med alla.... det som jag gillar inte faktiskt. jag saknar svenska och alla varje minute! jag vill bara komma tillbaka for en minute. kram alla och var pa vag igen. jag vet att jag ska forsatta med sitt liva! jag maste ocksa men men det kanns som jag kunna far varit lite mer svensk langra! jag saknar sverige! men men ok idag traffade jag annan van pa vagverket kontorat att jag behovat att hamta min korkort igen att det var tid for annat! det var coolt att ser kelly. hon ska ocksa aka till sverige sa hon. hon sa att hennes van bor nanstans nu och vill att hon komma for jul nasta ar eller nagot... jag var mycket avundsjuk pa henne! jag vill aka for jul igen ... men men jag ska komma sakert tillbaka nagongang i framtiden. hoppas att alla ha haft det bra. jag tankte att min mamma skulle tar mig till apoteket idag och vi skulle bara kopa nagon cosmetic grejer men men min mamma kopte clinque ansiktecreme for mig som var snall av mamma :) jag lamnade min necessar i sverige att det vikt formycket.

idag ar det mycket varmt igen. typ 25 grader och jag ar svetti. jag traffade min styvsysters bebis juliette i morse. hon var safin. jag tankte att hon skulle bli en vackert flickor och manga killer ska bli i kar med henne. hon ledde hela tiden och det var bara nar vi akte att hon var lite arg och var trott. efterat var vi pa cafffestallet som ar min mammasfavorit och ar vart nanstans helens nypojkevan jobba pa. jag hade mig inte cappicino men jag drack soyalatte och jag tankte det var skitgott... forsta gangen som jag smakat den och det var otroligt. nu ar jag hemma efter vi at tva ganger lunch. och en fika med stephanie sa nu ar jag matt och trott. jag ska lagga mig och efter 5 ska min mamma och jag kora till elizabeths hus i surryhills och ater middag nanstans. jag kanske ska simma snart i min pool. det ar savarmt.

puss & kram pa alla

Kommentarer
Postat av: elin

vad kul det är att höra hur du har det. VI SAKNAR DIG HÄR MED!

2009-01-12 @ 16:16:40
URL: http://goddagelin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Rosie, soulmates heter själsfränder på svensk! <3

2009-01-12 @ 19:51:24
Postat av: Anonym

åh, vilket hollywood liv du verkar leva! haha.

men jag saknar dig här också rosie! verkligen. se till att kom hit och hälsa på någon gång igen! hälsa hem, pussar ida.

2009-01-12 @ 20:33:04
URL: http://idawalderlo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0