Mandag !

Idag gick jag upp typ 10 och hade jag frukost och sen bakat jag tva kaka for onsdag ! ahah det var roligt! sen var jag ut och handlat med ingalill! det var ocksa coolt! vi kopte mycket mat! mumumum! sen var jag pa danspasset med kara carro! det var ok! men det skulle har varit medel passet. det var synd men men skitsamma! ingalill hade lagat gott mat! fisk gratang :) var skitgott:) jag a ganske mycket heheeh! ok sen tittade jag pa film! kan inte kommer ihag vad heter den men det var med pierce brosman(han ar skitsnygg :)) och en kvinnor som var rottharig! bra slutat :) ahaha

jag fatt en sms fran elin som sa att hon drack en cosmopolitan och tankte pa mig :) det var sot :) puss& kram pa dig ! xxx



fin med sno!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0