nu ar jag hemma~! i Australien... :(

pa onsdag var det jatteroligt med mina vanner! jeff, calle och carro sjung var mig och de var fantastik :) jag hade mig en overraskning om dur bra de verkligen var aha :) tack sa jattemycket alla for att ni kommit :) hopppas att ni hade det kul :)
pa onsdag natt hade jag iza, jessica och elin sova kvar hos mig! det var roligt att lyssnar till kara ein och att ser jessicas sang som sag skona ute som min! ahaha puss pa er ! ahah vi tittade oss pa svensson svensson! det var roligt! :) efter middag hade vi fika med Asa och Brenda Griffin mina svenska lararena! de ar snalla och fick jag en halsband fran dem! det var sorgligt att saga hejda ! men jag ar sa glad for att traffa dem och mina familjen och vanner sa nu har jag manga vanner for livet:)

pa fredag akte jag hem till Australien. jag grat nastan for 5 timme och en dam fragat mig om nagon att do sa efter den tankte jag att inte grat men vara glad att ni fnns!det var en lang resa men det gick okej fast var den daliga filmer! men men skitsamma for jag sovat lite grann !

nu ar jag vakand och den ar klockan 615 pa morgon! solen har precis gick upp och snart ska jag tar min hund ute att kissa ahah:)

jag saknar er redan!

kram pa er

rosie :)

Kommentarer
Postat av: ida plantin

hoppas allt är bra med dig rosie!? :D kram!

2009-01-10 @ 20:48:59
URL: http://plantinida.blogg.se/
Postat av: iza

ROSA! JAG SAKNAR DIG

2009-01-11 @ 00:11:36
Postat av: sofie

det känns så konstigt att du inte är här längre... lova att skriv ofta så du inte glömmer bort svenskan också! :D

och berätta om allt du gör så vi vet. :)

tusen kramar

2009-01-11 @ 00:15:38
URL: http://sofiep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0