Saknar Sverige

Mycket har hant sedan jag sist skrev pa blogg. forlat mig att jag var sent nu i veckan. jag var igar med mina kusiner som ar 8 ar. de ar sa sota och gillar att gora mycket nar jag kom. de bor i sydney just utanfor pa stranden sa vi simma simma simma och de har deras enkel bat som vi akte till andra ocksa. de ser elder ut sa manga fraga om de ar tio ar gammal men jag saga nej nej 'BACK OFF; HEHE allafall det var coolt och traffa de igen efter ett ar!

jag saknat sverige igar och sen idag. jag glomt ett ord i tidning som jag last och blev ledsen men men jag vet att mina vanner finns och skrev en mejl till iza:)

idag ar det skitvader men bara nu. min mamma sa att det ska gar borta sa den ar bra att min van och jag ska gar for promenad ( ni vet elise) och har en PICNIC :)

nu ska jag ater en mango ... mumumum

hejda sa langre

oj j da... imorgon ska jag aka - flyg till adelaide och besok min syster meredith - som bor dar till jan 30. hon fick nagon stupendium att studiera dar for nagra manader med sin kurs. sa jag kommer tillbaka tisdag och da ska jag skriva igen :) ladda upp bilder ocksa. det lova jag

puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0