sondag :)

sondag vakand jag typ klockan fem och traffade min syster helen! det var coolt faktiskt och vi drack te tillsammans och det var mysigt! jag ar sa radd att jag komma tappa min svenska att jag nu prata igenting nu.men men det visste jag skuller hander med nu ar det verkligen sant att min svenska komma bli konstigt sa jag ska soka nagon klubben idag. men men nu sitta jag och tittar pa svensson svensson och jag ar glad att jag fatt den :)

jag var ocksa med mina vanner. eliza, caiti och brittany kom och halsade pa mig. jag var glad att de kom och sen kom sally hit. jag trodde att de skulle somna precis pa soffan som jag satt pa. jag ar skitrott men inte sa mycket ny att det ar klockan 6 pa efter middag i sverige och 5 i morse mandag nu. jag fatt sms fran iza och a jag nu jatteglad :) puss pa dig alskling :)

jag vet inte vad mer att saga bara att jag sam i poolen. det var skitvarmt igar 27 grader! det var savarmt jag var svetti oh saknat kallt vader faktiskt :) jag forsokte att hitta syster i jeans och den film sunes jul pa internet sa att jag kunna kopa den men kunna inte. jag ska forsatta pa den anda!

ni ska hora av mig igen snart. puss& kram


Kommentarer
Postat av: elin

Rosie, när vi skickar din studentmössa så fixar jag så att vi skciakr med systrar i jean på svenska med!

2009-01-12 @ 16:18:08
URL: http://goddagelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0