STOTEN! OVER NYTTAR!


jAG HAR PRECIS KOM TILLBAKA FRAN STOTEN! det var jattekul och jag hade min fodelsedag i en underbara stan! STOTEN! det var en vitdag pa min 19aring fodelesdag pa nyarafton! mina vardfamiljen vakande mig typ 730 och sjung for mig JA MAR HON LEVA! JAG ALSKAR DEN OCH TROR DEN AR BATTRE AN HAPPY BIRTHDAY SANG! tack tack inga och uffe
:)
JAG FATT DET BASTAS PRESENTER- en klocka och en hjarta halsband! tusen tack!

det var skitkallt! typ -30 grader!

jag akte skidor hela dag! jag ocksa var pa efter ski och den var coolt att min vardsyster sa till bandet Att saga grattis till mig! det var een stor overraskning! ahah! pa nyasafton at mina familjn och jag pa brasserie som var jattegott! efter var jag och min vardsyster pa efterfest! jag sa manga fireverker ocksa som var inte sa stort som i Australien men bra anda! jag gillade dem! jag traffade en kille som hetered johannes fran denmark och var hem till stugan typ 330 pa morgon sa det var inte sasent! aheheh var jatte roligt! tack tack min underbara staffansson familjen for det bast fodelesdag jag kunna hoppas for! tusen kramar pa er!

jag akte skidor fran mandag till onsdag! tisdag akte jag med iza i lindvallen! det var en underbart dag! hon ar jatteduktig och jag kannst lite daligt med henne :O ... inte sa duktig....tack tack iza det var en skitbra dag :)


nu ar det izas 18aring fodelesdag och jag ska aka till forssjo med bussen sa att gratulatera henne! hoppas att du ha en bast dag idag :)puss pa dig! kramar ocksa! GRATTIS IZA:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0