varmast dag i hela sommar idag.....

jag har hort att martin har hort mina onskaring pa lugnafavoriter sa nasta gang jag ska skicka en halsning till martin och ser vad han saga ahah... jag  skickat manga men jag komma ihag att jag skickat var lat... den som jag delar med iza :) det ar mycket varmt idag! 35 grader och min hund ar lite sjuk. jag tog henne for en lang promenad igar och nu ar gumman trott. hon skulle klara sig men men jag var lite orolig igar. idag ska min mamma och kora till canberra att besok mina mormor och morfar. de ar mycket gamla och sjuka och har utvecklade mycket over ett ar! jag hoppas det ska bli bra anda. jag saknar kallt vader lite grann att 35 ar forvarmt men men jag behovs en solbrinn over min kropp att jag ser vit ut sa min mamma ahaha ! vad roligt att mina vanner planera att komma halsa pa mig. jag saknar er mycket och tanka pa er mycket. jag ska inte skriva mycket for nagra dagar att jag ska aka till canberra med min mamma till fredag och sen ska jag skriva igen pa lordag! kyra pa er som ar sjuka- linn bennetoft, elin karlsson ... skicka en sms eller nagoning nar du ar frisk igen sa  att jag vet :)

 jag langtar efter den dag som jag hamta er fran flygplatsen :)

puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0