hem igen!

pa universitetet ar det kanon! jag gillar att plugga och fester pa desamma gang! men nu ar jag hem och med min syster elizabeth. hon ska aka till papua ny guinea och bor dit for ett ar! jag kommer ser henne igen i april for min mammas brollop! det ar ju en manad kvar till de gifta sig! jag kommer gillar att kla mig med den ny klanning mammas kopte for mig :) jag gillar john sa det lugn och bra for mamma :)

jag gillar universietet men ar jag lite trott just nu. jag har fatt nagra vanner som jag tror ni ska gillar! de ar roliga och trevliga! jag saknar er ibland. prcis innan jag lagga mig. jag hoppas ni mar bra och kommer skicka nagon sms nagon gang.

idag fatt jag izas vykort. jag var jatteavundsjuk att hon kunna akaskidor i schweiz! idag var det 29 grader och varmt! jag hade pa mig byxor faktiskt darfor att det var en lite vind i bathurst men inte i sydney.

jag ocksa har laddat upp bilder pa fester pa facebook sa kolla pa dem ocksa :)

ha det bra

puss o kram

rosa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0