mer bilder fran fest pa universitet

jag glomde att ladda upp mer bilder. vi har manga kostum fester! de ar jatterolig! jag gillar att har konstiga klader pa mig ahah! jag hoppas att ni gillar att ser bilder :) puss o kram
jag gora inte mycket just nu att jag har precis vaken men idag maste jag plugga mycket att jag har tva prov! jag hatar att vara stressad sa nu maste jag jobba jobba och jobba som mer! ahaha hoppas alla mar bra!sally och jag


min tre basta kompisar pa universitet - edwina, hayley ---> hag kalla de for entice och heaven och mitt namn ar ravish-

ahah det later lite konstigt men det ar inte- ravishing rosie, enticing edwina och heavenly hayley... normalt faktiskt ahaha :) roligt bara

jag saknar er och skulle vara coolt att ni fester med mig :)


din van rosa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0