plugga plugga plugga

nu hander det fakitskt inte samycket bara att jag plugga och hang med mina vanner! det ar ju kanon att bor pa universietet men manga kom till mitt rum prata och jag skriva ingenting och plugga ingenting efterat! jag ar ju nervos for allting som jag gor och hoppas jag far G eller VG!!!

Min mamma ska gifta sig snart! jag har mina examinationer efter henne brollop sa jag plugga nu for dem!!! jag maste gora nagonting!! jag pratade med elin pa sondag och det var kanon:)

ok nu ladda jag upp bilder pa min senast fest igar kvall!! det var for breast cancer!! jag hade det bra men jag madde inte bra i borjan och slutat sa det var en tidigt natt!!

puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0