forlat mig !!

hej hej alla i sverige ! jag saknar er och tanka pa er mycket! forlat mig att jag har inte skrivit pa bloggen for jattelangre! idag ar jag hemma i sydney darfor att det ar min styvbrors fodelesdag! hon fyller 25 ar! grattis pa honom! hoppas alla mar bra ! jag mar bra! forrvecka var jag jattesjuk och var pa sjukhuset men nu mar jag bra! det varingen problem jag bara behovde tabletter och efter de var slut madde jag bra :) ingefarra!

ni alla sag jattefina ute pa balen! det var jag jatte avundsjuk att jag kunna inte folje med men anda ni alla sag vackra ute!

ingenting mycket hander pa universitet. jag festet pa onsdag med min van georgia som bor nara mig ! hon ar jatterolig och vi hade det bast:) alla skulle gillar att folje med! jag hoppas ni alla kan kommer halsa pa mig snart!

hur ar det att sluta skolan snart???? skitkul ???

puss o kram pa er


din rosie for alltid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0